Voor 2012 wens ik iedereen een goede gezondheid want uiteindelijk is dat de basis voor al het andere dat zou kunnen volgen .
In 2012 ga ik weer helemaal voor de duatlon .
Doelen zijn de Powerman van Oostenrijk en mijn eerste deelname aan de Powerman van Zofingen in Zwitserland , deze laatste staat bekend als de zwaarste duatlon ter wereld , met afstanden van 10 km lopen gevolgd door 150 km tijdrijden en tot slot 30 km lopen in het Zwitserse landschap , niet onbegrijpelijk . Tevens is deze wedstrijd het W.K. Powerman duatlon .
Ik hoop er mee te kunnen doen voor de zege bij de amateurs .

Mijn trainingsschema's worden opgemaakt door Jeroen Dingemans & Marc Herremans . Hopelijk kan ik van deze samenwerking snel de vruchten plukken .
Tevens zal ik weer de kleuren van Atriac verdedigen op de duatlonwedstrijden .

De eerstvolgende wedstrijd zal de veldloop van Herentals zijn op 15 Januari .



Leave a Reply.

    Author

    Chris Van Gompel
    Belgian long distance duathlete

    RSS Feed