Na een mindere periode met allerlei kleine ziektekwaaltjes en een blessure aan mijn linkerknie na mijn val in de duatlon van Berendrecht , was er vooral op het mentale vlak werk aan de winkel .
Mijn motivatie was niet altijd top in de periode daarna omdat ik het gevoel had dat alle lange en zware wintertrainingen voor niets waren geweest , maar ondertussen klimmen we rustig terug uit het dal .
Half Maart stond ik aan de start van de 10 miles van Borsbeek met enkel basistrainingen in de benen . Ik kon er toch een 6de plaats pakken en met een tijd van 57'57" was ik zeer tevreden . Daarna bouwde ik verdert aan de basisconditie en pas begin April begon ik met de blok -en intervaltrainingen .
Ik hoop daarmee toch een goed niveau te kunnen behalen op het E.K. Powerman duatlon dat op 29 April zal plaatsvinden in het Nederlandse Horst .
Ik ben benieuwd hoe ik het er , na 15 km lopen , 60 km tijdrijden en nogmaals 7.5 km lopen op een vlak maar bochtig parcours,
vanaf zal brengen . Antwoord binnen 3 weken ...



Leave a Reply.

    Author

    Chris Van Gompel
    Belgian long distance duathlete

    RSS Feed